سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب در شهر اراک

سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب در شهر اراک به منظور جلوگیری از تکثیر حشرات موذی و مزاحم در شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اداره بهره‌برداری فاضلاب منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک اقدام به سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب این منطقه نمود. سعید سرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در این خصوص بیان کرد: سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب محدوده […]

سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب در شهر اراک

به منظور جلوگیری از تکثیر حشرات موذی و مزاحم در شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اداره بهره‌برداری فاضلاب منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک اقدام به سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب این منطقه نمود.

سعید سرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در این خصوص بیان کرد: سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب محدوده منطقه یک امور آب و فاضلاب شهر اراک از ابتدای تیرماه سال‌جاری در بازه‌زمانی ۴۵روزه برنامه‌ریزی شده و توسط دو اکیپ، به وسیله دو خودرو مجزا و تجهیزات کامل در حال انجام می‌باشد.

 وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون منهول‌های فاضلاب ۵ زون از ۱۵زون سطح منطقه یک امور آب‌وفاضلاب شهرستان اراک سم‌پاشی شده است و مابقی در بازه‌زمانی مشخص شده انجام خواهد شد.

 گفتنی است؛ به منظور حفظ بهداشت جامعه با جلوگیری از تکثیر حشرات موذی و مزاحم و رفاه حال شهروندان هرساله منهول‌های فاضلاب شهرهای تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری براساس برنامه زمان‌بندی مشخص سمپاشی می‌شوند.