به‌روزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

  به‌روزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد  رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از اجرای پروژه ارتقا و به‌روزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی چهارم پالایشگاه در سال‌جاری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، علی بیات با اعلام این خبر، افزود: ارتقا و به‌روزرسانی […]

 

به‌روزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

 رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از اجرای پروژه ارتقا و به‌روزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی چهارم پالایشگاه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، علی بیات با اعلام این خبر، افزود: ارتقا و به‌روزرسانی سیستم کنترل مولد گازی با همت کارشناسان پالایشگاه و با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این پروژه با خودباوری و خوداتکایی در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید داخل می‌باشد.

رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: در این طرح سعی شده از ظرفیت‌ها و خدمات حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار سامانه کنترلی ساخت داخل با تکنولوژی بالا منطبق با استانداردهای جهانی استفاده شود.

بیات اضافه کرد: این مجتمع گازی در راستای نیل به خودکفایی و ارج نهادن به استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، همواره پیشگام بوده است.