۲۷۴۳ مناقصه – شهرداری زاهدان – چاپ ،توزیع فیش نوسازی، اصناف، پسماندهای شهری

کارفرما: شهرداری زاهدان عنوان پروژه: امور مربوط به چاپ ،توزیع فیش نوسازی، اصناف، پسماندهای شهری و پیگیری وصول عوارض مذکور   آگهی مناقصه عمومي يك‌مرحله‌اي شهرداری زاهدان‌(کارفرما)، در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه (امور مربوط به چاپ‌، توزیع فیش نوسازی، اصناف، پسماندهای شهری و پیگیری وصول عوارض مذکور) واقع در شهر […]

کارفرما: شهرداری زاهدان

عنوان پروژه:

امور مربوط به چاپ ،توزیع فیش نوسازی، اصناف، پسماندهای شهری و پیگیری وصول عوارض مذکور

 

آگهی مناقصه عمومي يك‌مرحلهاي

شهرداری زاهدان‌(کارفرما)، در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه (امور مربوط به چاپ‌، توزیع فیش نوسازی، اصناف، پسماندهای شهری و پیگیری وصول عوارض مذکور) واقع در شهر زاهدان را به شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرید GIS یا نقشه‌برداری یا شهرسازی، جهت  انجام امور مربوط به محاسبه، چاپ و توزیع کلیه صورتحساب‌های عوارض نوسازی اصناف و پسماندهای شهرداری و پیگیری و وصول مطالبات شهرداری‌ها، پشتیبانی و بروزرسانی بانک‌های اطلاعاتی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی‌دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۸می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:ازروز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۸ تا روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۸به متقاضیان ارائه میگردد. ضمنا به‌منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال از طریق سامانه تدارکارت الکترونیکی دولت به‌حساب  شماره ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ نزد بانك‌شهر به نام درآمد شهرداري زاهدان واریز گردد.

نامونشانی مناقصه گزار: مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان، خیابان امیرالمومنین، مجتمع طبقاتی سعدی، بلوک اول، طبقه سوم، تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴، ضمناً پاسخگویی به‌سوالات و ابهامات در همین مکان صورت میگیرد.

مدت انجام خدمات شانزده ماه شمسی می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۰۰۰,۰۰۰, ۵۳۰(پانصد‌و‌سی‌میلیون ريال) ميباشد كه بايد بهصورت واریز وجه نقد به‌حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان یا به‌صورت ضمانتنامه معتبر بانكي مطابق بند (الف) آییننامه

تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت‌وزیران به‌نفع كارفرما باشد.تاريخ اخذ ضمانتنامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل ۳ماه بوده و براي ۳ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

زمان و مكان تحویل اسناد تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه‌بر‌اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم‌به‌ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت الف، ب و ج به تا ساعت۹ روز شنبه مورخ ۱۲/۰۵/ ۱۳۹۸  به دبیر خانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به‌شماره کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ – تلفن ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.

زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ راس ساعت۱۰ دركميسيون مناقصه (سالن کنفرانس شهرداری واقع در خیابان آزادی) باز و خوانده مي‌شود. حضور يك نفر نماينده از طرف هر يك از پيشنهاد‌دهندگان درجلسه افتتاح و قرائت پيشنهادهاي مالي آزاد است.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

هزینه درج آگهی مناقصه بر عهده برنده/ برندگان مناقصه می‌باشد.