۲۷۴۵ مناقصه – سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه – انجام امور‌ خدماتی و جمع‌آوری پسماند‌های عادی

آگهی مناقصه عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه، در نظر دارد انجام امور‌ خدماتی و جمع‌آوری پسماند‌های عادی از درب منازل سطح شهر کرمانشاه را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به‌صورت حجمی به شرکت‌های خدماتی که دارای پروانه کسب و مدارک‌مثبته مرتبط بوده و مورد‌تایید اداره تعاون، کار‌ و‌ رفاه ‌اجتماعی می‌باشد برای مدت یک‌سال […]

آگهی مناقصه عمومی

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه، در نظر دارد انجام امور‌ خدماتی و جمع‌آوری پسماند‌های عادی از درب منازل سطح شهر کرمانشاه را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به‌صورت حجمی به شرکت‌های خدماتی که دارای پروانه کسب و مدارک‌مثبته مرتبط بوده و مورد‌تایید اداره تعاون، کار‌ و‌ رفاه ‌اجتماعی می‌باشد برای مدت یک‌سال شمسی واگذار نماید‌.

لذا شرکت‌های محترم واجد‌شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه از ساعت ۸ مورخ ۲۹/۰۴/۹۸  لغایت ساعت۱۴ مورخ ۰۵/۰۵/۹۸ به‌سامانه ستاد به نشانی: setadiran.ir  مراجعه فرمایند.

ضمناً شماره‌های تماس با سازمان: ۳۴۲۷۱۶۲۶ و ۳۴۲۷۸۵۶۵-۰۸۳ داخلی (۱۷) می‌باشد.

 

موضوع مناقصه:

انجام امور خدماتی و جمع‌آوری پسماندهای عادی از درب منازل سطح شهر کرمانشاه(به‌صورت حجمی)

قیمت برآوردی (پایه) ۱۱۲٫۱۲۷٫۹۹۲٫۸۸۳ریال

مدت قرارداد

مبلغ تضمین قرارداد

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه‌(ریال)

شماره آگهی مناقصه در سامانه setadiran.ir

یک‌سال

۵%مبلغ قرارداد

۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰۹۰۸۵۰۰۴۸۰۰۰۰۲۰

 

شرایط مناقصه:

۱- مدت قرارداد یک‌سال شمسی می‌باشد و تا ۲۵‌% قابل افزایش یا کاهش می‌باشد.

۲- مبلغ برآورد پایه مناقصه: با توجه به حجم کار و سایر آیتم‌های بررسی شده مبلغ ۱۱۲٫۱۲۷٫۹۹۲٫۸۸۳ریال می‌باشد.

۳- هر‌یک از شرکت‌های متقاضی بایستی دارای گواهینامه صلاحیت کار از اداره تعاون، کار‌ و‌ رفاه ‌اجتماعی استان کرمانشاه باشند.

۴- مناقصه به‌صورت کتبی بوده و هر یک از شرکت‌کنندگان بایستی مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال را به‌عنوان سپرده شرکت در مناقصه به‌حساب فراگیر ۱۰۰۰۱ نزد بانک تجارت شعبه زمزم (کد۱۸۹۲۰) به‌نام سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه واریز و اسناد مناقصه را در مهلت تعیین‌شده در سامانه setadiran.ir به‌شرح ذیل تحویل نمایند.

محتویات پاکت الف، اصل فیش‌بانکی سپرده شرکت در مناقصه‌. ضمناً سازمان از قبول هرگونه چک یا وجه نقد به‌عنوان سپرده شرکت در مناقصه معذور است.

محتویات پاکت ب، تصویر اساسنامه، آگهی تغییرات، گواهینامه صلاحیت از اداره تعاون کار‌ و‌ رفاه‌اجتماعی، روزمه کاری، برگ شرایط و پیش‌نویس قرارداد که به امضای صاحبان امضاء به‌همراه مهر شرکت رسیده است.

محتویات پاکت ج، فرم تکمیل‌شده قیمت پیشنهادی به‌انضمام جدول آنالیز مربوطه که توسط صاحبان امضاء در اساسنامه شرکت مهر و امضاء گردیده است.

ضمناً مهلت ارسال پاکت‌ها و بارگذاری اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی‌دولت‌(ستاد) ساعت‌۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۰۵/۹۸ می‌باشد.

۵- سازمان مکلف است هرگونه مالیات یا عوارض یا وجوهی را که قانوناً بابت موضوع مناقصه و قرارداد منعقده به طرف قرارداد تعلق می‌گیرد از بهای کارکرد و خدمات در زمان پرداخت مطالبات او کسر نماید‌.

۶- برنده مناقصه مکلف است ۵% مبلغ پیشنهادی را به‌عنوان حسن انجام تعهدات در قالب ضمانتنامه بانکی معتبر در موقع انعقاد قرارداد تحویل سازمان نماید.

۷- در صورت عدم مراجعه برنده نفر اول در مهلت قانونی (به‌هر علتی)، سپرده وی به‌نفع سازمان ضبط و مورد‌مناقصه به نفر دوم واگذار و این شرط برای برنده نفر دوم نیز پابرچا خواهد بود.

۸- به پیشنهادات مخدوش و فاقد مدارک‌لازم یا خارج از وقت مقرر، ترتیب‌اثر داده نخواهد شد.

۹- کلیه هزینه‌های برگزاری مناقصه شامل درج آگهی و غیره به‌عهده برنده مناقصه خواهد بود.

۱۰- سپرده برندگان اول و دوم مناقصه پس‌از انعقاد قرارداد و سایر شرکت‌کنندگان ۳۰روز پس از برگزاری مناقصه استرداد خواهد شد.

۱۱- شرکت‌کنندگان ملزم به‌رعایت قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری می‌باشند.

۱۲- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد قیمت به‌منزله قبول شروط و تکالیف سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه توسط شرکت‌کننده می‌باشد.

۱۳- قرارداد پیوست مدارک مناقصه به‌صورت پیش‌نویس بوده و سازمان مجاز به هرگونه تغییر یا اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد می‌باشد.

۱۴- سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار می‌باشد.

زمان و مکان برگزاری جلسه مناقصه

راس ساعت ۱۷ بعد‌از‌‌ظهر ‌روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۰۵/۹۸ در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه خواهد بود.