آگهی مناقصه عمومی دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی واحدهای تابعه شبکه بهداشت و بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان رزن طبق جدول ذیل بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکتهای دارای تاییدصلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه […]
آگهی مناقصه عمومی
دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی واحدهای تابعه شبکه بهداشت و بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان رزن طبق جدول ذیل بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکتهای دارای تاییدصلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بهآدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۲۹/۰۴/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۵/۰۵/۹۸
مهلتزمانی اعاده پیشنهاد: از ۰۶/۰۵/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز سهشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۹۸
زمان بازگشایی پاکات در سامانه: چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۵/۹۸ در دفتر مدیریت امورپشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال که حداقل سهماه اعتبار داشته باشد و برای سهماه دیگر قابل تمدید باشد دروجه دانشگاه علومپزشکی همدان (دقیقا بهنام موضوع مناقصه) به استثناء بانک اقتصاد نوین یا ضمانتنامههای صادرشده از موسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک مرکزی یا واریز وجه نقد بهشماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ از بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس همدان، بلوار آیتاله کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علومپزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمائید.
– شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هر یک از اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ریال بهشماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
– کد اقتصادی شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علومپزشکی بهترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱ – ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸ – ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
– هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد.
– برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برندهبودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.