شناسایی چند فیش حقوقی چند ده میلیونی

شناسایی چند فیش حقوقی چند ده میلیونی وزیر دادگستری آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران و مسؤولان بیمه مرکزی را تشریح کرد و از عودت چند فیش حقوقی مسؤولان به بیت‌المال خبر داد. حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی مسؤولان بیمه […]

شناسایی چند فیش حقوقی چند ده میلیونی

وزیر دادگستری آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران و مسؤولان بیمه مرکزی را تشریح کرد و از عودت چند فیش حقوقی مسؤولان به بیت‌المال خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی مسؤولان بیمه مرکزی گفت: دولت به این مسأله قاطعانه ورود و پیگیری کرد و مبالغی در این راستا به بیت‌المال عودت داده شد.

وی از شناسایی چند فیش حقوقی دیگر خبر داد و افزود: به غیر از موارد مذکور، چند مورد دیگر نیز شناسایی و به دستور دولت آن‌‌‌ها نیز به بیت‌المال عودت داده شد.

وزیر دادگستری در خصوص پیگیری حقوقی فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی برخی از مدیران و مسؤولان گفت: پیگیری حقوقی این مسایل همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، اواخر اردیبهشت بود که موضوع فیش‌های چند ده میلیونی‌ برخی از مدیران بیمه مرکزی رسانه‌ای شد. کمیته‌ای از سوی دولت نیز پیگیر این مسأله و تخلف صورت گرفته شد.

وزیر دادگستری گفت: پرونده شکایت فاجعه منا در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌شود و در این زمینه علیه عربستان اعلام جرم می‌کنیم.

پورمحمدی افزود: پیگیری پرونده فاجعه منا ادامه دارد و ما هم‌اکنون مشغول بررسی راه‌های مختلف ارجاع این پرونده به مجامع بین‌المللی هستیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

وی گفت‌: از آن‌جایی که این پرونده علیه کشوری دیگر تشکیل شده است، محاکم ما نمی‌توانند علیه عربستان اعلام جرم و اقامه دعوا کنند.

 

پورمحمدی افزود: پیگیری‌های حقوقی ادامه دارد؛ وکیل و مشاوران حقوقی گرفته‌ایم اما بیش‌ترین بخش کار باید از طریق مراجع دیپلماتیک کشور پیگیری شود و قوه‌قضاییه هم برای تسریع در این پرونده کمک می‌کند.