اجرای آزمایشی طرح حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی

اجرای آزمایشی طرح حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان‌رضوی‌ گفت: طرح حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی به‌صورت آزمایشی از شهرستان بردسکن آغاز می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: این طرح با هدف تحقق میزالکترونیک و تحول دیجیتال در […]

اجرای آزمایشی طرح حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان‌رضوی‌ گفت: طرح حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی به‌صورت آزمایشی از شهرستان بردسکن آغاز می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: این طرح با هدف تحقق میزالکترونیک و تحول دیجیتال در ارائه خدمات مطلوب شرکت گاز به مشترکین با نگاه به چشم‌انداز افق ۱۴۰۳ این شرکت انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز آزمایشی این طرح در شهرستان بردسکن افزود: مشترکان گاز طبیعی برای ثبت‌نام شماره همراه دریافت‌کننده قبض می‌توانند شماره‌اشتراک و تلفن‌ثابت خود را به‌ شماره ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ به‌صورت «شماره اشتراک*شماره تلفن» پیامک کنند.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: طرح حذف قبوض کاغذی گاز پس از طی دوره آزمایشی در شهرستان بردسکن و رفع نواقص احتمالی، به‌صورت یکپارچه در سراسر استان خراسان‌رضوی اجرا خواهد شد.

به گفته افتخاری، تلاش برای حفظ محیط‌زیست، توسعه خدمات الکترونیک، ارتباط دوسویه با مشترکین و ارتقای سطح خدمات و بهره‌مندی از فناوری‌های نو از اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.