آغاز مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا

آغاز مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا برنامه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ به وقت ایران اعلام شد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود. این مسابقات از شبکه NBC آمریکا به صورت […]

آغاز مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا

برنامه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ به وقت ایران اعلام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود. این مسابقات از شبکه NBC آمریکا به صورت مستقیم پخش می‌شود، شبکه رادیویی ورزش نیز این رقابت‌‌‌ها را به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان به کشتی پخش خواهد کرد.

این رقابت‌‌‌ها با حضور ۸ تیم برتر جهان در دو گروه به شرح زیر برگزار خواهد شد:

گروه A: روسیه، گرجستان، ترکیه و مغولستان

گروه B: ایران، آمریکا، آذربایجان و هند

برنامه این رقابت‌‌‌ها به وقت ایران به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۳ خرداد ماه:

ساعت ۳ بامداد: مغولستان – ترکیه و هند- آمریکا

ساعت ۱۵: ۴ بامداد: روسیه – گرجستان و ایران- آذربایجان

ساعت ۳۰: ۵ بامداد: ترکیه – گرجستان و آذربایجان – آمریکا

ساعت ۴۵: ۶ صبح: روسیهـ مغولستان و هند- ایران

ساعت ۲۲: گرجستان- مغولستان و آذربایجان- هند

ساعت ۳۰: ۲۳: ترکیهـ روسیه و آمریکا- ایران

دوشنبه ۲۴ خردادماه:

ساعت ۰۰: ۱ بامداد: مسابقات برای کسب عنوان‌های هفتم و پنجم (دو دیدار)

ساعت ۱۵: ۴: مسابقه رده بندی

ساعت ۳۰: ۶: مسابقه فینال

گردهمایی «روز کشتی» در حاشیه جام جهانی

در همین ارتباط، گردهمایی به مناسبت روز کشتی با حضور رییس اتحادیه جهانی کشتی دیروز در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد.

گردهمایی به مناسبت روز کشتی، با حضور نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی، اعضای کنسول‌گری شهر و نمایندگان شهر لس‌آنجلس، کشورهای آذربایجان، ترکیه، روسیه و همچنین نمایندگان فدراسیون‌های شرکت کننده و علیرضا رضایی به‌عنوان نماینده فدراسیون کشتی ایران، جمعه در سیتی هال شهر لس‌آنجلس برگزار شد. در این مراسم روز ۱۰ ژوئن رسما به‌عنوان روز کشتی اعلام شد.

در این گردهمایی تندیسی توسط علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، از سوی فدراسیون کشتی ایران به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی اهدا شد.

همچنین کنفرانس خبری اتحادیه جهانی کشتی با حضور نناد لالوویچ رییس اتحادیه، اندی بارس مسؤول برگزاری مسابقات، جیمز راواناک رییس فدراسیون کشتی آمریکا، جک وارنر نماینده کشتی گیران آمریکا و همچنین ورزشکاران و نمایندگان دیگر کشور‌‌‌ها برگزار شد.

جردن باروز غایب بزرگ جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جهانی کشتی آزاد

خبر بعدی از جام جهانی کشتی آزاد این‌که ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش سرشناس کشتی آزاد آمریکا به دلیل متولد شدن دومین فرزندش در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی لس‌آنجلس شرکت نمی‌کند.

جردن باروز، دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک در آخرین لحظات از وزن‌کشی در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی کشتی آزاد انصراف داد تا در هنگام متولد شدن دومین فرزندش در کنار همسرش باشد.

باروز در این باره گفت: متأسفانه قادر به حضور در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی نیستم. من برای این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌‌‌‌ها تمرین کرده و آماده کشتی گرفتن بودم. هر کاری که لازم بود تا در بهترین شرایط کشتی بگیرم را انجام دادم. تا آخرین لحظات هم قصد داشتم به لس‌آنجلس بیایم.

باروز همچنین اعلام کرده که قرار است فرزند آن‌‌‌ها سیزدهم ژوئن به دنیا آید، اما این در حالی بود که آن‌‌‌ها منتظر بودند تا فرزندشان زودتر از این متولد شود.

باروز همچنین گفت: من می‌خواستم پس از تولد فرزندم و همچنین مناسب شدن شرایط همسرم به جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی بیایم، اما زمان تولد فرزندم عقب افتاده است. من به عنوان یک پدر و همچنین یک همسر نمی‌توانم آن‌‌‌ها را پیش از تولد ترک کنم و همسرم را در بیمارستان تنها بگذارم. این تصمیم بسیار سختی برای من بود که البته من خانواده‌‌ام را در اولویت قراردادم.

 

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران امید زیادی داشت تا قبل از المپیک حسن‌یزدانی، ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم ایران را مقابل جردن باروز محک بزند که این مسابقه مهیج محقق نشد و شاید در المپیک برگزار شود.