ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین مطرح کرد ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین با اشاره به شعار این بانک با عنوان بانکداری به سبک فردا اظهار داشت: امروز انتخاب بانکداری دیجیتال یک الزام برای شبکه بانکی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، فرهاد […]

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین مطرح کرد

ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین با اشاره به شعار این بانک با عنوان بانکداری به سبک فردا اظهار داشت: امروز انتخاب بانکداری دیجیتال یک الزام برای شبکه بانکی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، با بیان این نکته که بانکداری سنتی دیگر پاسخگوی شرایط امروز کسب‌وکار‌ها و مشتریان نیست، گفت: در وضعیت بانکداری موجود شما تمایزی در ارائه خدمات توسط بانک‌ها نمی‌بینید، در واقع این قابلیت در این سبک از بانکداری وجود ندارد. وی افزود: تمامی بانک‌ها تقریباً مشابه یکدیگر هستند. آنچه تفاوت دارد نوع خدمات‌دهی و سرویس‌دهی توسط کاربران است. بنابراین سیستم بانکداری به جایگاهی رسیده که تمایزی بین خدمات ندارد. بنابراین نیاز به تغییر و تحول در بانکداری کشور وجود دارد.