آگهی مناقصه عمومی ۸۳۱/۹۸ دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی دانشکدههای سایت مرکزی دانشگاه با حجم کار ماهیانه ۲۵۰۰۰متر مربع بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بهشرکتهای دارای تأییدصلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاهاجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل […]
آگهی مناقصه عمومی
۸۳۱/۹۸
دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی دانشکدههای سایت مرکزی دانشگاه با
حجم کار ماهیانه ۲۵۰۰۰متر مربع بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بهشرکتهای دارای تأییدصلاحیت از سازمان
تعاون، کار و رفاهاجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه
تدارکاتالکترونیکی دولت بهآدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلتزمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۰۱/۰۵/۹۸ لغایت: ۰۹/۰۵/۹۸
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۱۰/۰۵/۹۸ لغایت ساعت ۱۴روز شنبه مورخ ۱۹/۰۵/۹۸
زمان بازگشایی پاکات در سامانه: یکشنبه مورخ ۲۰/۰۵/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه.
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۴۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سهماه اعتبار داشته باشد و برای سهماه دیگر قابلتمدید باشد در وجه
دانشگاه علومپزشکی همدان (دقیقا بهنام موضوع مناقصه) به استثناء بانک اقتصادنوین یا ضمانتنامههای صادرشده از موسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک
مرکزی یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان بلوار آیتاله کاشانی،
ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علومپزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.
* شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ریال بهشماره حساب ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ بانک ملی با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
* کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علومپزشکی بهترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱ ، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸ ، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
* هزینه درج آگهی بهعهده برنده مناقصه میباشد.
* برگزاری مناقصه صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت
در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برندهبودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.