کاهش اعتماد مردم عارضه الکترونیکی شدن پست

واعظی مطرح کرد   وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اشاره به مهم‌ترین عوارض پروژه‌های پستی در حوزه تجارت الکترونیک، گفت: کاهش اعتماد مردم و ایجاد مشکل در کل پروژه از جمله این عوارض است. به گزارش تسنیم، محمود واعظی در جلسه بررسی روند تجارت الکترونیک با مسؤولان ارشد شبکه پستی درباره پروژه‌های جدید پست […]

واعظی مطرح کرد

 

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اشاره به مهم‌ترین عوارض پروژه‌های پستی در حوزه تجارت الکترونیک، گفت: کاهش اعتماد مردم و ایجاد مشکل در کل پروژه از جمله این عوارض است.

به گزارش تسنیم، محمود واعظی در جلسه بررسی روند تجارت الکترونیک با مسؤولان ارشد شبکه پستی درباره پروژه‌های جدید پست در حوزه تجارت الکترونیک اظهار کرد: این فعالیت در دنیا و ایران به سرعت در حال گسترش بوده و تأخیر در این کار زمینه بروز اقدامات موازی و خارج از قانون را فراهم می‌کند.

وی مهم‌ترین عارضه این امر را کاهش اعتماد مردم و ایجاد مشکل در کل پروژه دانست و گفت: تدوین مقررات و حمایت از شرکت‌های قانونی فعال در این حوزه کاهش ضرر و زیان مردم و استانداردسازی فعالیت‌ها خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست دولت یازدهم مبنی بر حمایت از حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: دولت قصد تصدی‌گری در امور را نداشته و همواره سعی بر کوچک‌سازی دارد.

واعظی افزود: برهمین اساس نیز از این بخش حمایت جدی کرده و امیدوار است با همکاری یکدیگر موانع موجود را از سر راه برداشته و از این طریق به توسعه اشتغال در کشور کمک نماید.

 

وزیر ICT همچنین خواستار تسریع در انجام امور شده و گفت: باید از تجربیات دیگر کشور‌‌ها در این زمینه استفاده کرد و به‌کار‌‌ها سرعت بخشیم، زیرا هم‌اکنون نیز فاصله زیادی با بسیاری از کشورهای دنیا داریم.