نوبت دوم تجدید مناقصه عمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷شهریور و مدرس احتراما دانشکده علومپزشکی ساوه، بهشناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱و کد اقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ درنظر دارد مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امورمربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل […]
نوبت دوم
تجدید مناقصه عمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷شهریور و مدرس
احتراما دانشکده علومپزشکی ساوه، بهشناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱و کد اقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ درنظر دارد مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امورمربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷شهریور و مدرس بهشماره (۲۰۹۸۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۱) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، بهآدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز چهارشنبه مورخ ۰۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸ میباشد.
مهلتزمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸
مهلتزمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۲۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت۱۰ صبح روز سهشنبه تاریخ ۲۲ /۰۵/ ۱۳۹۸ سالن جلسات ستاد دانشكده علومپزشكي ساوه بهنشانی: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۱٫۳۴۸٫۲۰۴٫۶۸۸ ریال (یکمیلیاردوسیصدوچهلوهشت میلیون و دویستوچهارهزار و ششصدوهشتادوهشت ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه يا واريز وجه نقد بهشمارهحساب ۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ نزد بانکمرکزی جمهوری اسلامی ایران (شبا۹۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ir) بهنام دانشکده علومپزشکی ساوه: پاکت الف تا پايان وقت اداري روز یکشنبه ۲۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸ بهآدرس: ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک، ستاد دانشکده علومپزشكي ساوه تحويل اداره امور پشتیبانی و رفاهی گردد. کدپستی: ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱ و فایل pdf ضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود.
براي كسب اطلاعات بيشتر با فکس دفتر ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ کارشناس امور قرارداد ها ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶تماس یا بهسایت دانشکده بهنشانی: http://www.savehums.ac.ir یا بهپایگاه ملی مناقصات به آدرس: http://iets.mprog.ir مراجعه فرمایيد. اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبتنام :۸۸۹۶۹۷۳۷ ، ۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.