امیدواری به ابلاغ قانون احزاب از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام

فولادگر   نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با بیان این‌که هر حزب قانونی می‌تواند در خانه احزاب فعالیت داشته باشد، گفت: اگر خانه احزاب به همین شیوه ادامه بدهد، بسیار خوب خواهد بود. به گزارش خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص خانه احزاب، اظهار داشت: خانه احزاب یک کار صنفی است که باید در […]

فولادگر

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با بیان این‌که هر حزب قانونی می‌تواند در خانه احزاب فعالیت داشته باشد، گفت: اگر خانه احزاب به همین شیوه ادامه بدهد، بسیار خوب خواهد بود.

به گزارش خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص خانه احزاب، اظهار داشت: خانه احزاب یک کار صنفی است که باید در آن همه مشارکت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت خانه احزاب در دوره‌های غلط به روشی غلط انجام می‌شد به‌طور مثال در گذشته جریانات سیاسی به دنبال حذف یکدیگر بودند.

وی افزود: در دوره‌های گذشته خانه احزاب، بعد از حذف جریانات سیاسی رقیب، اداره امور خانه احزاب با مشکل روبه‌رو می‌شد. معنی ندارد که در باشگاه احزاب، یک جریان سیاسی، سایر جریانات سیاسی را حذف کند و بعد بگوید همه در این باشگاه حاضر شوید.

فولادگر با بیان این‌که در دوره جدید توافقی شد تا همه در خانه احزاب سهیم باشند، گفت: این که همه احزاب در خانه احزاب حضور داشته باشند، امر مثبتی است، الا احزابی که با ابطال پروانه متوقف شده‌اند یا ساختار شکنی کرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با بیان این‌که هر حزب قانونی می‌تواند در خانه احزاب فعالیت داشته باشد، گفت: اگر خانه احزاب به همین شیوه ادامه بدهد، بسیار خوب خواهد بود.

وی با بیان این‌که احزاب باید بر طبق چارچوب موجود هم هزینه‌های خود را تأمین کنند، ادامه داد: امیدواریم که طرح اصلاح قانون احزاب که مجلس بر روی آن کار کرده، در مجمع تشخیص مصلحت نظام هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و قانون آن ابلاغ شود.

فولادگر گفت: با این قانون زمینه فعالیت احزاب بیش‌تر می‌شود و نشاط سیاسی بیش‌تری نیز به وجود می‌آید و در عین حال چارچوب‌های قانون و نظارت‌‌ها نیز انجام می‌شود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: احزاب هم باید نقد کنند که با این روش پویایی خود را نشان می‌دهد. نقد توسط احزاب یعنی دفاع از وضع موجود یا مخالفت با وضع موجود که این اقدامات زنده بودن حزب را نشان می‌دهد.