تعطیلی ارج از ۷ سال پیش کلید خورده بود

نعمتی   عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که ورشکستگی و تعطیلی شرکت ارج به ۷ سال قبل بر می‌گردد، گفت: به روز نشدن ماشین‌آلات و انتصاب مدیران ناکارآمد در این کارخانه باعث شد تا این شرکت نتواند از پتانسیل خود استفاده کند. بهروز نعمتی در واکنش به تعطیلی کارخانه ارج گفت: بسیاری […]

نعمتی

 

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که ورشکستگی و تعطیلی شرکت ارج به ۷ سال قبل بر می‌گردد، گفت: به روز نشدن ماشین‌آلات و انتصاب مدیران ناکارآمد در این کارخانه باعث شد تا این شرکت نتواند از پتانسیل خود استفاده کند.

بهروز نعمتی در واکنش به تعطیلی کارخانه ارج گفت: بسیاری از کارخانه‌های تولید داخل و مجموعه‌های مختلف صنعتی همانند گروه صنعت ملی با بیش از ۳۵ کارخانه و ۱۵ هزار نفر نیروی کار و بهترین برندهای کارخانه نساجی علاوه بر شرکت ارج تعطیل شده‌اند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شرکت ارج امروز تعطیل نشده و ورشکستگی آن به ۷ سال قبل بر می‌گردد، افزود: کارخانه‌های تولیدی و صنعتی در طول زمان به مدرن‌سازی تجهیزات نیازمند هستند و کارخانه‌ای همانند ارج که قابلیت رقابت با جنرال موتور را داشته باید با مدیریت مدیران با تدبیر مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گرفت.

به روز نشدن ماشین‌آلات و نوسازی دستگاه‌ها سبب کاهش تولید در مجموعه ارج شد

نعمتی ادامه داد: زمانی که آقای پارسایی مدیرعامل مجموعه ارج بود، برای تأمین حداقل‌های ممکن تکنولوژی‌های جدید تلاش فراوانی کرد، اما متأسفانه هیچ‌کس به تلاش‌های او اعتنا نکرد و کوشش‌هایش نتیجه‌ای در پی نداشت.

وی با بیان این‌که به روز نشدن ماشین‌آلات و انتصاب مدیران نا کارآمد در این کارخانه باعث شد تا نتواند از پتانسیل خود برای تولید محصولات روز استفاده کند، اظهار کرد: متأسفانه این عوامل سبب شده که در ۷سال اخیر تصمیم به فروش این کارخانه گرفته شود، در حالی که کارخانه ارج در مقطعی به عنوان سوپرمارکت لوازم خانگی ضمن برند‌سازی انواع لوازم خانگی را تولید می‌کرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتصاب مدیران غیرصنعتی در مجموعه ارج تصریح کرد: متأسفانه مدیرانی در این کارخانه انتخاب شده و مسؤولیت هدایت این مجموعه بزرگ را برعهده گرفتند، که حتی یک بار از در بازار صنعت رد نشده بودند.