اسامی خریداران پایان‌نامه استخراج شد !!

اسامی خریداران پایان‌نامه استخراج شد !! وزیر علوم گفت: با استخراج اطلاعات حافظه‌های کامپیوتر و پرونده‌های ضبط شده از شرکت‌های فروش پایان‌نامه، اسامی افراد سفارش‌دهنده با موضوعات پایان‌نامه‌ها مشخص شده است. منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چند هفته قبل نخستین برخورد با متخلفان […]

اسامی خریداران پایان‌نامه استخراج شد !!

وزیر علوم گفت: با استخراج اطلاعات حافظه‌های کامپیوتر و پرونده‌های ضبط شده از شرکت‌های فروش پایان‌نامه، اسامی افراد سفارش‌دهنده با موضوعات پایان‌نامه‌ها مشخص شده است.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چند هفته قبل نخستین برخورد با متخلفان فروش پایان‌نامه انجام شد و وعده داده شد که مرحله برخورد بعدی هم به زودی انجام خواهد شد این موضوع به کجا رسید؟ گفت: برخورد با متخلفان فروش پایان‌نامه همچنان در جریان است.

وی توضیح داد: در برخورد قبلی از اسنادی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فروش پایان‌نامه جمع‌آوری شده بود که شامل تعداد زیادی شامل حافظه‌های کامپیوتر، پوشه‌ها و پرونده‌ها بود.

غلامی تصریح کرد: هم‌اکنون مطالب حافظه‌های کامپیوتر استخراج و پرونده‌ها بررسی شده است و تقریباً اکثر اسامی افرادی که سفارش پایان‌نامه داده بودند و موضوعات آنها مشخص شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مرحله دوم برخورد با متخلفان فروش پایان‌نامه را هم با نیروی انتظامی و قوه‌قضائیه در حال پیگیری هستیم و به زودی انجام می‌شود، اکنون بیشتر منتظریم که آئین‌نامه اجرایی قانون مقابله با تقلب و تخلفات علمی توسط دولت ابلاغ شود.