پایان پایش سکوهای پارس‌جنوبی تا پایان تابستان

پایان پایش سکوهای پارس‌جنوبی تا پایان تابستان مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس گفت: پایش و تعمیرات اساسی سکوهای پارس‌جنوبی تا پیش از فصل پاییز پایان می‌یابد. به‌ گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت‌وگاز پارس، محمد مشکین‌فام در نشست با رؤسا و سرپرستان بخش عملیات تولید این شرکت گفت: تولید پایدار گاز، هدف مشترک همه کارکنان […]

پایان پایش سکوهای پارس‌جنوبی تا پایان تابستان

مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس گفت: پایش و تعمیرات اساسی سکوهای پارس‌جنوبی تا پیش از فصل پاییز پایان می‌یابد.

به‌ گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت‌وگاز پارس، محمد مشکین‌فام در نشست با رؤسا و سرپرستان بخش عملیات تولید این شرکت گفت: تولید پایدار گاز، هدف مشترک همه کارکنان بخش‌های توسعه و تولید است و همه تلاش‌ها همسو با این هدف انجام می‌شود.

وی، برداشت حدود ٧٥ درصد از گاز کشور از میدان مشترک پارس‌جنوبی را وظیفه‌ای بسیار مهم و حساس توصیف کرد و گفت: در این شرایط همه تلاش خود را برای حمایت از این بخش مهم و راهبری مجموعه به‌کار می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس با یادآوری حادثه سکوی شماره٩ پارس‌جنوبی بر ضرورت پایش دوباره و دقیق همه سکوهای میدان گازی پارس‌جنوبی تأکید کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی، امیدواریم تمهیدات لازم در سکوهای پارس‌جنوبی تا پیش از فصل پاییز برای تحقق تولید پایدار در فصل زمستان لحاظ شود.

مشکین‌فام، حفظ جان کارکنان این سکو را مهم‌ترین دغدغه در حادثه یاد شده عنوان کرد و افزود: با وجود عملکرد حرفه‌ای و مناسب گروه‌های مستقر و تأسیسات کنترلی سکو در جلوگیری از وسعت این حادثه و رعایت رویه‌های عملیاتی توسط کارکنان، باید سکوهای جدید و اولیه پارس‌جنوبی ‌به‌طور مداوم پایش شوند.