اعلام آمادگی برای عرضه روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین میوه و ترهبار مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: روز یکشنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و ترهبار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ […]
اعلام آمادگی برای عرضه روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین میوه و ترهبار
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: روز یکشنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و ترهبار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم. به گزارش فارس، سیدسعید راد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را میکنیم تا در میادین میوه و ترهبار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، بیان داشت: «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» از جمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است. وی با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و ترهبار، از ارائه ۸۵ قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه میشود و تلاش کردهایم تا از طریق تأمین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محلهایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم. مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اصلیترین درخواستهای مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و ترهبار است تا خانوادهها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تأمین کنند، تأکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخشخصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال میکنیم و تا پایان سالجاری تلاش خواهیم کرد که ۱۰ تا ۱۵ بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و ترهبار توزیع میشود، اظهار کرد: روز یکشنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و ترهبار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم. راد با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۴ محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، ۱۰ درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و ترهبار عرضه میشود، تصریح کرد: تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود میدانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم. وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰۰ تُن انواع کالا در میادین میوه و ترهبار عرضه میشود که این رقم در سال به یکمیلیون و ۲۱۵ هزار تُن میرسد، اظهار کرد: در میادین میوه و ترهبار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد. مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه ترهبار استقبال میکنیم، تصریح کرد: به این منظور، غرفههای تکمحصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصینقاط کشور اختصاص دادهایم. راد در پایان با قدردانی از همکاران خود – از کارگران غرفهها تا مدیران و رؤسای میادین و بازارها- که هفت روز هفته در خدمت مردم هستند و نیز تقدیر از همکاریهای اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و ترهبار، خاطرنشان کرد: این سازمان در اجرای تدابیر شهردار محترم تهران و با حمایت شورایاسلامی شهر تهران از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمترسانی به شهروندان فروگذار نمیکند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.