پیگیری خسارت ۴ میلیارد دلاری بانک ملت

پیگیری خسارت ۴ میلیارد دلاری بانک ملت  بانک ملت در راستای پیگیری پرونده ارزیابی خسارت ۴ میلیارد دلاری خود نشست‌های متعددی در سطح کارشناسی و مدیریتی با وکلای حقوقی بین‌المللی انگلیسی برگزار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملت اعلام کرد: در این نشست یک روزه بانک ملت و وکلای انگلیسی برای پیگیری خسارت ۴ میلیارد […]

پیگیری خسارت ۴ میلیارد دلاری بانک ملت

 بانک ملت در راستای پیگیری پرونده ارزیابی خسارت ۴ میلیارد دلاری خود نشست‌های متعددی در سطح کارشناسی و مدیریتی با وکلای حقوقی بین‌المللی انگلیسی برگزار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملت اعلام کرد: در این نشست یک روزه بانک ملت و وکلای انگلیسی برای پیگیری خسارت ۴ میلیارد دلاری ناشی از تحریم، طرفین به بررسی اهم موارد، اقدامات ضروری جهت مدیریت پرونده ارزیابی خسارت بانک ملت، که در نتیجه وضع تحریم ظالمانه اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران از سوی خزانه‌داری بریتانیا بر این بانک تحمیل شده، پرداخته و عزم خویش را در حمایت‌های حقوقی و مالی و بانکی در این پرونده بزرگ و ملی جزم کردند.

در این جلسه مشترک، تیم وکلای حقوقی بین‌المللی در گزارشی به علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت آخرین تحولات پرونده ارزیابی خسارت و اقدامات صورت گرفته را تشریح کردند.

 

در این جلسه علی رستگار مدیرعامل بانک ملت ضمن تشکر از تیم وکلای حقوقی پرونده و تمامی کسانی که تاکنون در موفقیت این پرونده نقش داشته‌اند، بر پیگیری هرچه جدی‌تر پرونده ارزیابی خسارت بانک ملت در محاکم انگلستان تأکید کرد.