بازدید مدیرعامل بانک سپه از واحد کشت و صنعت در منطقه صفر مرزی

بازدید مدیرعامل بانک سپه از واحد کشت و صنعت در منطقه صفر مرزی مدیرعامل بانک سپه به همراه رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از طرح عظیم کشت و صنعت پارس بیستون در منطقه صفر مرزی قصر شیرین استان کرمانشاه بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این بازدید محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه این پروژه را […]

بازدید مدیرعامل بانک سپه از واحد کشت و صنعت در منطقه صفر مرزی

مدیرعامل بانک سپه به همراه رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از طرح عظیم کشت و صنعت پارس بیستون در منطقه صفر مرزی قصر شیرین استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این بازدید محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه این پروژه را الگویی موفق دانست که می‌تواند در بخش‌های دیگر استان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رییس هیأت مدیره بانک سپه با بیان این‌که این بانک با توجه به اثرگذاری پروژه فوق در توسعه آبادانی و اشتغال استان، در آن شرکت کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای پروژه‌های این‌چنینی استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین در حال تبدیل شدن به قطب اقتصادی منطقه است.

مدیرعامل بانک سپه کل اعتبار پروژه را دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از کل اعتبار فوق را بانک سپه و مابقی را بنیاد مستضعفان تأمین می‌کند.

پروژه عظیم و ملی کشت و صنعت پارس بیستون در زمینی به مساحت ۳ هزار هکتار در سال ۹۱ آغاز و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

با راه‌اندازی کامل این پروژه ملی انواع محصولات گرمسیری و مرکبات همچون انگور و خرما تولید می‌شود.

 

میزان اشتغال‌زایی پروژه فوق بیش از هزار نفر ثابت و ۶۰۰ نفر به‌صورت فصلی بوده، همچنین سد مخزنی این مجموعه به ظرفیت ۲۶ میلیون متر مکعب آبگیری و آماده بهره‌برداری است.