پیگیری سیاست واحد در تأمین و توزیع آب شرب خراسان‌رضوی

 پیگیری سیاست واحد در تأمین و توزیع آب شرب خراسان‌رضوی مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران آبفای شهری و روستایی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی […]

 پیگیری سیاست واحد در تأمین و توزیع آب شرب خراسان‌رضوی

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران آبفای شهری و روستایی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، در این جلسه سیدابراهیم علوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست آبفار خراسان‌رضوی معرفی شد و از زحمات محمد سهرابی سرپرست سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم محمد سهرابی، سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی گزارشی از عملکرد مجموعه آبفار ارائه داد و گفت: درحال‌حاضر افزون بر یک‌میلیون و ۷۲۰ هزار نفر در قالب بیش از ۶۰۲ هزار مشترک در ۲ هزار و ۴۹۱ روستای خراسان‌رضوی که حدود ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود، از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی سخنانی درباره یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی بیان کرد: اهدافی که وزارت نیرو از ادغام این دو مجموعه پیگیری می‌کند، این است که بتوان با یک سیاست واحد، تأمین و توزیع آب شرب و بهداشت شهر‌ها و روستاهای استان انجام شود. همچنین در حوزه بهره‌برداری و تأمین آب، هزینه‌ها کاهش یابد و با تسریع در انجام امور و افزایش کیفیت خدمات، حداکثر رضایتمندی مردم به ویژه روستاییان فراهم شود.