مشتریان بانک‌ملی اعتبارسنجی می‌شوند

مشتریان بانک‌ملی اعتبارسنجی می‌شوند عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان‌رضوی بانک بر اعتبارسنجی ویژه مشتریان جهت بهبود فرآیند و کاهش ریسک اعطای تسهیلات تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، محمود شایان در این نشست با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در بانک، خواستار […]

مشتریان بانک‌ملی اعتبارسنجی می‌شوند

عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان‌رضوی بانک بر اعتبارسنجی ویژه مشتریان جهت بهبود فرآیند و کاهش ریسک اعطای تسهیلات تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، محمود شایان در این نشست با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در بانک، خواستار توجه ویژه همکاران به بالا بردن سهم اعتباری بانک و همچنین اعتبارسنجی مشتریان و تسریع امور آنها شد. وی کارمزد محوری و افزایش درآمدهای غیرمشاع را از سیاست‌های اصلی بانک‌ملی ایران عنوان کرده و گفت: بهبود شرایط ترازنامه بانک نسبت به سال قبل، مجموعه عملکرد بانک را مناسب دانست. شایان همچنین با قدردانی از مدیریت اداره امور شعب استان خراسان‌رضوی در تحقق اهداف تعیین شده بانک و ارتقای جایگاه این اداره امور، بر لزوم تجدید ارزیابی املاک بانک با هدف افزایش سرمایه تأکید و اظهار کرد: همکاران باید تلاش کنند تا دارایی‌های بانک از حالت انجماد خارج شود. این عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران ادامه داد: به همین منظور اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد در ساختار بانک‌ملی ایران ایجاد شد که اولویت آن شناسایی املاک و دارایی‌های مازاد بانک و تبدیل آنها به دارایی مولد است. وی همچنین راه دستیابی به بانکداری دیجیتال را عبور از بانکداری الکترونیک عنوان و خاطر نشان کرد: این مهم جز با استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌های موجود و ابزارهای در دسترس محقق نخواهد شد. شایان از همکاران خواست تا از ظرفیت‌های سخت‌افزاری بانک استفاده بهینه تری داشته باشند.