برند پستبانک ایران، بایستی اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد بهزاد شیری، مدیرعامل پستبانک ایران در جلسه شورای مدیران این بانک با اشاره به لزوم توجه به واحدهای اجرایی گفت: عملیات اصلی در صف و اجرا اتفاق میافتد و لذا این بخش باید مورد توجه باشد و از پنج استانی که عملکرد مطلوبی داشتند […]
برند پستبانک ایران، بایستی اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد
بهزاد شیری، مدیرعامل پستبانک ایران در جلسه شورای مدیران این بانک با اشاره به لزوم توجه به واحدهای اجرایی گفت: عملیات اصلی در صف و اجرا اتفاق میافتد و لذا این بخش باید مورد توجه باشد و از پنج استانی که عملکرد مطلوبی داشتند تقدیر و تشکر نمود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران؛ وی افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا میتواند سرعت بهبود روشها را بیشتر کند. شیری تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شوروشوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی میشنوم احساس شادی و غرور میکنم و البته مسؤولیت ما سنگینتر از قبل میشود و باید پاسخگو باشیم. وی خاطرنشان کرد: همه ما بایستی به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پستبانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک میشود، جهت رفع آنها اقدام کنیم. مدیرعامل پستبانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد. شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران بایستی موضوعاتی که در بین مدیریتهای مختلف سردرگم مانده مطرح و راهحل نهایی جمعبندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.