برای حفظ شرکت مخابرات باید نگرش بازاریابی عوض شود مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به تغییر فضای رقابتی و مدل بازاریابی توسط رقبای این شرکت، اظهار داشت: سال ۱۳۹۵ سال حیاتی برای مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران است. به گزارش سیتنا، سراییان در نشست کاری با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات استان تهران، بر […]
برای حفظ شرکت مخابرات باید نگرش بازاریابی عوض شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به تغییر فضای رقابتی و مدل بازاریابی توسط رقبای این شرکت، اظهار داشت: سال ۱۳۹۵ سال حیاتی برای مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران است.
به گزارش سیتنا، سراییان در نشست کاری با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات استان تهران، بر ارتقای جایگاه کلان مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران در عرصه صنعت مخابرات و ارتباطات کشور تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مزیتهای رقابتی و مشتری پسند امروزه در حال تغییر است، افزود: باید برای حفظ شرکت و ایجاد بسترهای درآمدزای پایدار در سیاستهای بازاریابی خود، نگرش خود را با «رفتن بسوی مشتری» تغییر دهیم.
ایجاد پایگاه داده اطلاعات از تمامی مشتریان تجاری و خاص، برنامهریزی برای ایجاد ساختار و بستر فنی نوین و استفاده از ظرفیتهای گسترده شبکه عظیم مخابراتی در راستای ارایه سرویسهای با کیفیت مبتنی بر تغییر و تحولات بروز این عرصه از جمله نکاتی بود که سراییان در سخنان خود به آن اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه دوران آزمون و خطا گذشته است خاطرنشان ساخت: به هیچ عنوان فرصتی برای خطا و جبران آن نداریم چرا که با گذر شرکت از دولتی به خصوصی، منابع انسانی و مالی دچار تغییر شده و ما امروز با کمبود منابع روبهرو هستیم. بنابراین قبل از استفاده از آن باید برنامه داشته و از منابع خود در راستای بهرهوری با رویکرد «سودآوری حداکثری از منابع حداقلی» استفاده کنیم که این همان رویکرد و نگاه راهبردی است که از آن به استفاده هوشمند از منابع تعبیر میشود.
سراییان با بیان اینکه در شرایط خاص امروز شرکت باید تمامی کارشناسان و مدیران خانواده بزرگ مخابرات ایران به ویژه مدیران شرکت مخابرات استان تهران باید گوش شنوا باشند خاطرنشان کرد: با نگاه به آینده خود را برای ارایه خدمات نوین به مشتریان خود به ویژه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات ارتباطی و مخابرات و فنآوری اطلاعات آماده کنیم.
وی استفاده از ایده و نظر مشتریان برای ارایه محصولات و خدمات مشتریپسند به ویژه مشتریان خاص را امری الزامآور و حیاتی برای حیات شرکت برشمرد و گفت: این نگاه و تغییر نگرش از مشترکمداری در نگاه سنتی به مشتری مداری در رویکردی نوین، در فکر و اندیشه شما مدیران و کارشناسان شرکت که فرماندهان خانواده بزرگ مخابرات ایران هستید باید آغاز شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ظرفیتهای بالای فنی، تخصصی و مشتریان شرکت مخابرات استان تهران تأکید کرد: مخابرات تهران الگوی عملیاتی و ساختاری برای سایر شرکتهای استانی است چرا که با داشتن ۴۰ درصد از ترافیک خدمات به مشتریان در کل کشور از ظرفیت بالایی برای درآمدزایی پایداری برخوردار بوده و است .
وی افزود: لازم است با گذر از نگاه ارزشی به دانش و دانایی به سوی خلق ارزش در نوع آوری و خلاقیت حرکت کرد و این ظرفیت را حفظ و ارتقا دهیم که لازمه آن عملکرد هماهنگ میان مدیران مخابرات استان تهران در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران است چرا که نوآوری منشأ کسب و کار و ایجاد ثروت در عرصه صنعت «فاوا» میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.