الگو‌برداری واتس‌اپ از تلگرام برای پاسخ به پیام‌ها

الگو‌برداری واتس‌اپ از تلگرام برای پاسخ به پیام‌ها نرم افزار پیام رسان محبوب واتس‌اپ اکنون به قابلیتی مجهز می‌شود که مجموعه پیام‌هایی را که شما احتمالاً خواهان پاسخ دان به آن‌ها هستید، برای شما آماده و مشخص می‌کند. این قابلیت به ویژه درمورد گفت‌و‌گوهای گروهی در گروه‌های این نرم افزار بسیار پر کاربرد است و […]

الگو‌برداری واتس‌اپ از تلگرام برای پاسخ به پیام‌ها

نرم افزار پیام رسان محبوب واتس‌اپ اکنون به قابلیتی مجهز می‌شود که مجموعه پیام‌هایی را که شما احتمالاً خواهان پاسخ دان به آن‌ها هستید، برای شما آماده و مشخص می‌کند. این قابلیت به ویژه درمورد گفت‌و‌گوهای گروهی در گروه‌های این نرم افزار بسیار پر کاربرد است و دقیقاً یک الگو‌برداری از همین قابلیت در نرم‌افزار تلگرام است.

به گزارش «تابناک» البته هنوز مشخص نشده است که آیا همه کاربران به این قابلیت جدید دسترسی دارند یا نه. این قابلیت اخیراً به عنوان یک قابلیت آزمایشی در نسخه بتای اندروید این نرم افزار یعنی نسخه ۲٫۱۶٫۱۱۸ رونمایی شده است. اما برخی دیگر از کاربران نسخه اندروید و iOS نیز بدون به‌روزرسانی به این نسخه قادر هستند از این قابلیت استفاده کنند.

براساس گزارشی که NDTV منتشر کرده است، این پیام‌رسان که متعلق به شرکت فیس‌بوک است، از چندی پیش شروع به انتشار و عرضه این قابلیت جدید برای عموم کرده است و ممکن است در حال حاضر نیز نسخه واتس‌اپ شما به این قابلیت مجهز شده باشد.

برای بررسی این که آیا هم اکنون نیز شما از این قابلیت برخوردار هستید، در این نرم افزار بر روی پیامی که میخواهید جواب آن را بدهید ضربه زده و برای چند ثانیه نگه دارید تا منوی اکشن به نمایش درآید. اکنون در این منو در کنار گزینه‌هایی مانند Forward، Star، Trash و Copy گزینه دیگری شبیه به یک فلش دیده می‌شود که مربوط به Replay کردن است.

 

اگر بر روی این گزینه کلیک کنید، پیامی که میخواهید پاسخ آن را بدهید همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. اگر این گزینه هنوز برای شما وجود ندارد با نصب مجدد نرم‌افزار احتمالاً فعال خواهد شد. این تصویر برای شما کاملاً آشنا است، زیرا قبلاً در تلگرام نمونه آن را مشاهده کرده‌اید.