نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم‌بضاعت

نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم‌بضاعت معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ۲۴ درصد از مردم که توانایی استفاده از خدمات الکترونیکی کارپوشه ایرانیان را ندارند برای ارتباط با بخش‌خصوصی و استفاده از خدمات این بخش باید براساس تعرفه‌هایی که تعیین می‌شود مبالغی را پرداخت کنند. حسین […]

نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم‌بضاعت

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ۲۴ درصد از مردم که توانایی استفاده از خدمات الکترونیکی کارپوشه ایرانیان را ندارند برای ارتباط با بخش‌خصوصی و استفاده از خدمات این بخش باید براساس تعرفه‌هایی که تعیین می‌شود مبالغی را پرداخت کنند.

حسین نعمتی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با فارس، درباره میزان رضایت مردم از الکترونیکی شدن فعالیت‌های شرکت پست با سامانه کارپوشه ملی ایرانیان، اظهار کرد: موضوع پشتیبانی از این فعالیت تعهد دولتی است و به همین منظور ما عهده‌دار شروع این کار شدیم.

وی گفت: طبیعتاً پشتیبانی قوی و مؤثری از این فعالیت می‌شود.

نعمتی درخصوص اینکه تعرفه برای ۲۴ درصد از مردم که دسترسی مناسب به اینترنت ندارند چگونه محاسبه می‌شود، گفت: تعرفه‌ها براساس وظایفی که دولت به پست محول کرده به صورت رایگان برای این افراد لحاظ می‌شود، البته این تعرفه رایگان به فعالیت‌ها و درخواست‌های این طیف از مردم در زمینه ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای دولتی است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: ۲۴ درصد از مردم که توانایی استفاده از خدمات الکترونیکی کارپوشه ایرانیان را ندارند برای ارتباط با بخش‌خصوصی و استفاده از خدمات این بخش باید براساس تعرفه‌هایی که تعیین می‌شود مبالغی را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مبالغ و تعرفه‌ها از طرف مراجع ذی‌صلاح قیمت‌گذاری می‌شود و تعرفه‌ها به اطلاع شهروندان می‌رسد.