آگهی مناقصه عمومی شماره ۸۴۰/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی ستاد و سایر واحدهای تابعه دانشگاه بهمیزان ۱۱۰۷۸ساعت ماهیانه بهشماره۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۳۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار […]
آگهی مناقصه عمومی شماره ۸۴۰/۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی ستاد و سایر واحدهای تابعه دانشگاه بهمیزان ۱۱۰۷۸ساعت ماهیانه بهشماره۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۳۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran . ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۱۴/۰۵/۹۸ لغایت ۱۷/۰۵/۹۸
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از۱۹/۰۵/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۵/۹۸
زمان بازگشایی پاکتها در سامانه: چهار شنبه مورخ ۳۰/۰۵/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی بهمبلغ ۱٫۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا بهنام موضوع مناقصه) بهاستثناء بانک اقتصاد نوین یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید .
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت از اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند
– کد اقتصادی، شناسه مالی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می باشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱ ، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸ ، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
– . هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد.
– برگزاری مناقصهصرفاَ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکان پذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.