۲۷۵۹ مناقصه – شرکت فرادست انرژی فلات – تأمین کسری اقلام کارت­های I/O (Remote I/O) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره‌خلیج فارس

  آگهی نوبت اول مناقصه‌عمومی دو‌مرحله‌ای ۱-    نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۱ ۲-     موضوع: تأمین کسری اقلام کارت­های I/O  (Remote I/O) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره‌خلیج فارس ۳-    زمان، مهلت و نشانی دریافت […]

 

آگهی نوبت اول مناقصه‌عمومی دو‌مرحله‌ای

۱-    نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۱

۲-     موضوع: تأمین کسری اقلام کارت­های I/O  (Remote I/O) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره‌خلیج فارس

۳-    زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد:

۱-۳-   متقاضیان می‌توانند حداکثر به‌مدت دو روزکاری از تاریخ نشرآگهی نوبت‌دوم با هماهنگی قبلی ازطریق شماره تلفن: ۲۳۵۰۶۰۰۰ داخلی ۱۵۰۹ با مراجعه به دفتر معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۱-۴-        هزینه خرید اسناد معادل ۴۵۰٫۰۰۰ ریال است که می‌بایست به شماره حساب ۳۵۶۰۵۴۳۷۷ نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد ۳۵۶۰ به‌نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه‌گزارگردد.

۲-۳-   دریافت کنندگان اسناد مناقصه از تاریخ دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰)  چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۸مهلت دارند، پیشنهادات خود را برابر اسناد مناقصه تحویل نمایند.

۴-    محل تحویل اسناد: شرکت‌کنندگان می‌توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.

۵-    مناقصه‌گران می‌بایست درلیست AVL های NIOEC و POGC حاضر باشند. در غیر اینصورت صرفاً با احراز صلاحیت لازم در مناقصه شرکت داده خواهند شد.

۶-     ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه برای شرکت درمناقصه الزامی است.

۷-    سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸-    هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.