آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری در تابستان

از عصر فردا انجام می‌شود آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری در تابستان فروش بلیت قطارهای مسافری تابستان از عصر فردا آغاز خواهد شد. به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن اعلام کرده بلیت قطارهای مسافری اول تیرماه تا ۱۵ مرداد‌ماه سال جاری از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۴ خرداد‌ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۸:۳۰ روز […]

از عصر فردا انجام می‌شود

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری در تابستان

فروش بلیت قطارهای مسافری تابستان از عصر فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن اعلام کرده بلیت قطارهای مسافری اول تیرماه تا ۱۵ مرداد‌ماه سال جاری از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۴ خرداد‌ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۸:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد‌ماه به صورت حضوری از طریق آژانس‌‌‌ها آغاز خواهد شد.

راه‌آهن اعلام کرده در سفرهای تابستانی امسال با هیچ افزایش قیمتی در حوزه بلیت‌ها موافقت نشده و رقم هزینه‌ها مانند گذشته محاسبه خواهد شد.

در دور جدید فروش بلیت، راه‌آهن اعلام کرده که به شکل هفتگی ظرفیت قطارهای جدید را تا پایان تابستان به فروش اضافه خواهد کرد. از این طریق که در هفته ابتدایی بلیت‌ها تنها تا ۱۵ مرداد‌ماه به فروش خواهند رسید و از هفته بعد متقاضیان خرید بلیت می‌توانند نسبت به دریافت بلیت قطار‌‌ها تا ۲۲ مرداد‌ماه نیز اقدام کنند و این روند در طول هفته‌های بعد ادامه خواهد داشت.