امضای حکم دو انتصاب در شرکت پالایش و پخش

امضای حکم دو انتصاب در شرکت پالایش و پخش طی حکمی از سوی علیرضا صادق‌آبادی، معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مهدی اسماعیلی به سمت رئیس روابط‌عمومی شرکت منصوب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۷ و فارغ‌التحصیل نخبه دانشگاه صنعت نفت در رشته مهندسی شیمی […]

امضای حکم دو انتصاب در شرکت پالایش و پخش

طی حکمی از سوی علیرضا صادق‌آبادی، معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مهدی اسماعیلی به سمت رئیس روابط‌عمومی شرکت منصوب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۷ و فارغ‌التحصیل نخبه دانشگاه صنعت نفت در رشته مهندسی شیمی گرایش پالایش نفت در مقطع لیسانس و دارای فوق لیسانس در این رشته از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی دارای ۱۵ سال سابقه در معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت (اداره کل برنامه‌ریزی صنایع پایین‌دستی) و مسؤول بررسی و نظارت بر طرح‌های پالایش نفت کشور ایران بوده است.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مشارکت در تهیه سند چشم‌انداز صنعت نفت کشور و همکاری در تدوین ترازنامه هیدروکربوری کشور اشاره کرد.

 گفتنی است؛ طی حکمی دیگر زیبا اسماعیلی که پیش از این بر صندلی ریاست روابط‌عمومی تکیه زده بود به سمت «مشاور مدیرعامل در مسؤولیت‌های اجتماعی» منصوب شد.