ادامه سلسله تعطیلی کارخانه‌ها

نقوی در تذکری شفاهی اظهار داشت ادامه سلسله تعطیلی کارخانه‌ها نماینده ورامین در مجلس با بیان این‌که اراده‌ای برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها در دولت وجود ندارد گفت: دولت از حقوق‌های نجومی برخی مدیران کم کند و پاداش پایان خدمت فرهنگیان گرفتار را بپردازد. به گزارش فارس، سیدحسین‌نقوی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی […]

نقوی در تذکری شفاهی اظهار داشت

ادامه سلسله تعطیلی کارخانه‌ها

نماینده ورامین در مجلس با بیان این‌که اراده‌ای برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها در دولت وجود ندارد گفت: دولت از حقوق‌های نجومی برخی مدیران کم کند و پاداش پایان خدمت فرهنگیان گرفتار را بپردازد.

به گزارش فارس، سیدحسین‌نقوی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی دیروز پارلمان در تذکری شفاهی، نسبت به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته انتقاد کرد و اظهار داشت: تذکر من به آقای رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، جمع کثیری از فرهنگیان یکسال است بازنشست شدند، از دولت می‌خواهم از حقوق‌های نجومی کم کند و پاداش پایان خدمت فرهنگیان را بپردازد، آنان گرفتار هستند.

وی افزود: یک قسط از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته پرداخت نشده آن وقت برخی مدیران در این دولت ۷۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، این عدالت نیست.

نقوی در ادامه نسبت به تعطیلی زنجیره‌وار کارخانه‌ها در دوران پسابرجام به شدت انتقاد کرد و گفت: کارخانه ارج تعطیل شد، کارخانه قند ورامین تعطیل شد، کارخانه کاله ۴۰۰ کارگر خود را اخراج کرد، سلسله زنجیره‌ای تعطیلی کارخانه‌ها در جریان است، بنده ۵ ماه قبل نسبت به تعطیلی کارخانه قند تذکر دادم، اما هیچ‌کس از دولت با بنده تماس نگرفت که بپرسد، چرا تعطیل شده است، من نماینده ملت هستم وقتی تذکر می‌دهم کارخانه‌ای تعطیل شده است، انتظار دارم وزیر صنعت، معاون یا مسؤولی با بنده تماس بگیرد و علت را بپرسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌کس این موضوع را پیگیری نمی‌کند، گویا اراده‌ای برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها در دولت وجود ندارد، هزاران کارگر شغلشان را از دست دادند و بقیه هم در صف از دست دادن شغلشان هستند.

 

در ادامه مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس در پاسخ به نقوی گفت: تلاش می‌کنیم تذکرات نمایندگان را از مسؤولان مربوطه پیگیری و نتیجه را به وکلای ملت اعلام کنیم.