۲۷۶۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی به همراه مرمت ترانشه های حاصل از حفاری

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به شماره ۳۴/۹۸ ۱-نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران. ۲-موضوع مناقصه: عبارت است از احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و تعویض و بازسازی انشعابات خانگی به همراه مرمت ترانشه های حاصل از حفاری لوله گذاری به طول ۵۰۰۰ […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به شماره ۳۴/۹۸

۱-نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: عبارت است از احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و تعویض و بازسازی انشعابات خانگی به همراه مرمت ترانشه های حاصل از حفاری لوله گذاری به طول ۵۰۰۰ متر و اصلاح ۶۰۰ فقره انشعابات آب در ناحیه ۱۷ شهریور و محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۳-مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند حداکثر تا ساعت ۱۶:۱۵ مورخ ۲۷/۰۵/۹۸با واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانک سامان شعبه شهرری در وجه شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران و با معرفی نامه معتبر به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت به نشانی تهران، شهرری، خ ۲۴ متری(زکریای رازی) مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۵-برآورد اولیه مناقصه و مدت اجرای کار: برآورد اولیه مبلغ ۳۴٫۰۷۲٫۷۵۹٫۵۰۶ ریال – ۱۲ ماه شمسی.

۶-شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه:

۱-۶ تنها اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه را دارند.

۲-۶ داشتن رتبه حداقل ۵ رشته آب از معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری.

۳-۶ نداشتن قرارداد مشابه در دست اجرا(باز) در شرکت آب و فاضلاب منطقه شش.

تبصره: در صورت داشتن قرارداد در دست اجرا (باز) در این شرکت می‌بایست پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه تا آخرین صورت وضعیت موجود در معاونت مالی این شرکت بالغ بر ۸۵ درصد و تأییدیه معاونت مربوطه را در خصوص پیشرفت و رضایتمندی از حسن اجرای کار و تعهدات را اخذ نمایند.

۴-۶ داشتن گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی الزامی بوده و هرگونه نامه از وزارت کار مبنی‌بر ثبت نام و گذراندن دوره مورد قبول نمی باشد.

۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: به‌میزان ۱٫۱۸۶٫۱۸۲٫۷۸۵ ریال می‌باشد که شرکت کنندگان در مناقصه می‌توانند به‌صورت واریز نقدی به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه بلوار شهرری یا ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران تهیه و ضمیمه پیشنهاد به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم نماید. به پیشنهادهای فاقد مهر و امضا، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده های مخدوش یا سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضا مدت مقرر واصل گردد مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- مهلت و تحویل پیشنهادات: ساعت ۱۶:۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۶/۹۸دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت به‌نشانی مذکور.

۹-زمان گشایش پاکات ارزیابی: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۹۸

۱۰-زمان گشایش پاکات (الف، ب، ج): ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۶/۹۸

۱۱-سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز مربوطه، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

۱۲-هزینه درج دو نوبت آگهی به‌عهده برنده مناقصه می‌باشد و مبلغ پرداختی بابت خرید اسناد مناقصه قابل استرداد نمی‌باشد.

۱۳-نشانی سایت ها: سایت ملی مناقصات htpp://iets.mporg.ir ، سایت آب‌وفاضلاب مهندسی کشور www.nww.ir سایت آب‌وفاضلاب منطقه۶: www.t6ww.t0pww.ir