ردپای آلمانیها در توقیف نفتکشهای حامل محمولههای ایران بانک «نوردالبی» مستقر در هانوفر آلمان، مالکان نفتکشهای چینی حامل نفت ایران را به قصور در یک قرارداد وام ۳۰ میلیون دلاری متهم کرده و درخواست توقیف آنها را داده بود. به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، گزارشها نشان میدهد توقیف دو نفتکش چینی حامل الپیجی […]
ردپای آلمانیها در توقیف نفتکشهای حامل محمولههای ایران
بانک «نوردالبی» مستقر در هانوفر آلمان، مالکان نفتکشهای چینی حامل نفت ایران را به قصور در یک قرارداد وام ۳۰ میلیون دلاری متهم کرده و درخواست توقیف آنها را داده بود.
به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، گزارشها نشان میدهد توقیف دو نفتکش چینی حامل الپیجی ایران توسط سنگاپور، با اتهام و درخواست یک بانک آلمانی صورت گرفته است.
براساس این گزارش، بانک «نوردال بی» مستقر در هانوفر آلمان، مالکان این نفتکشها را به قصور در یک قرارداد وام ۳۰ میلیون دلاری متهم کرده است.
در مدارک ارائه شده به دادگاه عالی سنگاپور در ماه گذشته، «نوردالبی» اعلام کرده است: این نفتکشها عمداً دستگاههای ناوبری خود را زمانیکه به تنگههرمز میرسند، خاموش میکنند و چند روز بعد، وقتی بارگیری کردند، دوباره آن را روشن میکنند.
این بانک در مدارک خود اضافه کرده است کلوپ پیاندای که خدمات پوشش بیمه و بیمه اتکایی فراهم میکند به «نوردالبی» اطلاع داده است که این پوشش باید فسخ شود.
اواخر ماه گذشته، لویدز لیست، یک پایگاه خبری صنعتی گزارش داد دو کشتی حامل نفتخام ایران که اوایل ماه توسط سنگاپور توقیف شده بودند، آزاد شدند.
کشتیهای «سی دراگون» و «گس اینفینیتی»، نفتکشهای حملکننده الپیجی هستند که در مالکیت شرکت کشتیرانی کونلون مستقر در هنگکنگ قرار دارند.
نیویورکتایمز گزارش داد: از زمان لغو معافیتهای نفتی، ایران ۱۲ محموله نفت خود را در سراسر آسیا و مدیترانه فروخته است و حداقل شش نفتکش از این نفتکشها محمولههایشان را بنادر چین تحویل دادهاند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.