۲۷۶۳ مناقصه – شرکت فرادست انرژی فلات – تأمین گذرگاه کنترل تردد (گیت ورود و خروج)

  آگهی نوبت‌اول مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای ۱-     نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۱ ۲-      موضوع: تأمین گذرگاه کنترل تردد (گیت ورود و خروج) مربوط به دفتر مرکزی شرکت ۳-     زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: ۱-۳- […]

 

آگهی نوبت‌اول مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای

۱-     نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۱

۲-      موضوع: تأمین گذرگاه کنترل تردد (گیت ورود و خروج) مربوط به دفتر مرکزی شرکت

۳-     زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد:

۱-۳- متقاضیان می‌توانند حداکثر به‌مدت سه‌روزکاری از تاریخ نشر آگهی نوبت‌دوم با هماهنگی قبلی ازطریق شماره تلفن: ۲۳۵۰۶۰۰۰ داخلی ۱۵۰۹ با مراجعه به دفتر معاونت امورحقوقی و قراردادهای شرکت، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۲-۳- هزینه خرید اسناد معادل ۵۵۰٫۰۰۰ ریال است که می‌بایست به‌شماره حساب ۳۵۶۰۵۴۳۷۷ نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد ۳۵۶۰ به‌نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه‌گزار گردد.

۳-۳- دریافت‌کنندگان اسناد مناقصه از تاریخ دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۸مهلت دارند، پیشنهادات خود را برابر اسناد مناقصه تحویل نمایند.

۴-     محل تحویل اسناد شرکت کنندگان در مناقصه: شرکت کنندگان می‌توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به‌معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.

۵-     مناقصه‌گران می‌بایست در لیست AVL های NIOEC و POGC حاضر باشند. در غیر اینصورت صرفاً با احراز صلاحیت لازم در مناقصه شرکت داده خواهند شد.

۶-      ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه برای شرکت در مناقصه الزامی است.

۷-     سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸-     هزینه آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.