کد:۱۲/۹۸-۲۰۰-ر نوبت دوم “آگهی فراخوانعمومی دومرحلهای-روش فشرده (تجدید نوبتاول)” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند۱صورتجلسه شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برقرسانی بهفاز ۵ شهر جدید پردیس. ۲- نوع مناقصه: […]
کد:۱۲/۹۸-۲۰۰-ر
نوبت دوم
“آگهی فراخوانعمومی دومرحلهای-روش فشرده (تجدید نوبتاول)”
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند۱صورتجلسه شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.
۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برقرسانی بهفاز ۵ شهر جدید پردیس.
۲- نوع مناقصه: عمومی دومرحلهای (روش فشرده).
۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب، ج”) و بازگشایی پاکات از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود.
۴- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫
۵- مدتپیمان: ۱۲ ماه شمسی.
۶- مبلغ برآورد اولیه: ۶۳٫۷۸۶٫۱۳۴٫۲۵۹ (شصتوسهمیلیاردوهفتصدوهشتادوششمیلیونویکصدوسیوچهارهزارودویستوپنجاهونه)ریال، بهصورت ۷۰%نقد و ۳۰%تهاتر.
۷– تضمین فرآیند ارجاع کار: ۳٫۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سهمیلیاردویکصدونودمیلیون) ریال.
۸– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل ششماه اعتبار داشته باشد.
۹- در اجرای ماده ۲ آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر، ارایه صورتهای حسابرسیشده آخرین سالمالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت “ب” الزامیاست. در صورت عدم ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرآیند مناقصه حذف میگردد.
۱۰- مناقصهگران ابتدا ارزیابیکیفی میشوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابیکیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
۱۱- دریافت اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب، ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۸ تا روز سهشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫
۱۲- تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب، ج”):
۱۲-۱- بهصورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.
۱۲-۲- بهصورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.
۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۶/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۴- زمان و محل بازگشایی “پاکتهای الف و ب” اسناد مناقصه: ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۵- زمان و محل بازگشایی “پاکت ج” اسناد مناقصه: ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۶- هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب، ج”) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال است.
۱۷- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.