اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ توسط بانک‌سامان

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ توسط بانک‌سامان بانک‌سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سامان، این بانک پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی ایزو […]

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ توسط بانک‌سامان

بانک‌سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سامان، این بانک پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شود. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک‌سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرایندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد. گفتنی است، استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده‌سازی یک فرایند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.