میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۲ است

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۲ است رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان را ۱۱ تا ۱۲ اعلام کرد. عبدالرسول عمادی، رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که چرا میانگین […]

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش

میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۲ است

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان را ۱۱ تا ۱۲ اعلام کرد.

عبدالرسول عمادی، رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که چرا میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایین است، اظهار داشت: در ۱۰ سال اخیر و قبل از آن، میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان بین ۱۱ تا ۱۲ بوده است.

عمادی با اشاره به دلایل پایین بودن میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان، گفت: پراکندگی دانش‌آموزان در مناطق مختلف کشور اعم از برخوردار، غیربرخوردار و محروم متفاوت است و این موضوع باعث پایین آمدن میانگین نمرات شده است.

وی افزود: مناطقی هم داریم که میانگین نمرات آن‌ها ۱۷ یا ۱۸ است و در مناطق دیگر میانگین نمرات ۸ یا ۹ است که این عوامل باعث می‌شود در مجموع میانگین کاهش پیدا کند.

 

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آمار میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری هنوز استخراج نشده است.