احداث ۶۶۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در خراسان‌رضوی

احداث ۶۶۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در خراسان‌رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: در چهار ماهه نخست امسال، ۶۶۴ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در این استان اجرا شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، سیدحمید فانی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در مدت زمان چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸، ۶۴۳ کیلومتر شبکه […]

احداث ۶۶۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در خراسان‌رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: در چهار ماهه نخست امسال، ۶۶۴ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در این استان اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، سیدحمید فانی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در مدت زمان چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸، ۶۴۳ کیلومتر شبکه گازرسانی روستایی و ۲۱ کیلومتر شبکه شهری احداث شده است.

وی افزود: بیشترین حجم فعالیت‌های انجام شده در حوزه شبکه‌گذاری گاز استان در سال‌جاری طی تیرماه امسال با ۵۴۶ کیلومتر شبکه روستایی به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی افزود: در حال‌حاضر ضریب نفوذ گاز در خانوار روستایی این استان، ۸۸ درصد است که با اتمام طرح‌های درحال اجرا به بیش از ۹۷ درصد ارتقاء خواهد یافت.

فانی ادامه داد: هم‌اکنون از مجموع دو‌هزار و ۶۶۸ روستای واجد شرایط بهره‌مندی از نعمت الهی گاز در خراسان‌رضوی، ۲۴۶۱ روستا گازرسانی شده یا عملیات گازرسانی آنها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پوشش گازرسانی شهری و روستایی خراسان‌رضوی از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: خراسان‌رضوی پس از تهران بزرگ، بیشترین تعداد مشترکین گاز کشور را به خود اختصاص داده است.