آغاز گازرسانی به ۵۳۷۱ خانوار شهری و روستایی در کرمان

آغاز گازرسانی به ۵۳۷۱ خانوار شهری و روستایی در کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر شهداد، اندوهجرد و ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱٫۲۲۲میلیارد ریال آغاز خواهد شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، فلاح ادامه داد: در طول مدت اجرای این […]

آغاز گازرسانی به ۵۳۷۱ خانوار شهری و روستایی در کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر شهداد، اندوهجرد و ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱٫۲۲۲میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، فلاح ادامه داد: در طول مدت اجرای این پروژه‌ها ۶۳۴کیلومتر خط تغذیه و شبکه اجرا و ۴۳۲۰ انشعاب نصب می‌گردد که پیش‌بینی می‌گردد ۲۴۹۵ خانوار روستایی و ۲۸۷۶ خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: تاکنون از مجموع ۷۱ شهر استان، ۵۳ شهر گازدار گردیده است و از ۱۸ شهر باقیمانده، ۱۷ شهر در دست اجرا می‌باشد که ۱۳ شهر آن شامل شهرهای جنوبی استان می‌باشد و انشاا… با پیگیری‌های صورت گرفته یک شهر باقیمانده که شهر جبالبارز می‌باشد در سال ۹۸ در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

وی تعداد روستاهای گازدار استان را ۱۱۴۳ روستا عنوان نمود و افزود: برنامه‌ریزی جهت گازرسانی به حدود ۲۰۰ روستا در سال ۹۸ در دست اقدام می‌باشد.

فلاح تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود و بیان داشت: سال ۹۸ با گازدار نمودن پنج شهر اندوهجرد، شهداد، عنبرآباد، بلوک و هنزا درصد بهره‌مندی کل خانوار استان از نعمت گاز طبیعی به ۷۸ درصد ارتقاء می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان هفته دولت را یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و گفت: شرکت گاز استان کرمان همانند قبل وظیفه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان را دارد و بر حمایت از گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، رضایت مشترکین و تحول در ارائه خدمات، برنامه‌ریزی نموده که خوشبختانه با همت و تلاش مجموعه شرکت گاز استان کرمان شاهد پیشرفت گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان کرمان می‌باشیم.