روابط‌عمومی آبفای گیلان بر سکوی سوم ایستاد

در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو روابط‌عمومی آبفای گیلان بر سکوی سوم ایستاد روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، بین ۱۲۴ شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو مقام سوم در رشته فرهنگ‌سازی را به خود اختصاص داد و با حضور وزیر نیرو مورد تجلیل قرار […]

در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو

روابط‌عمومی آبفای گیلان بر سکوی سوم ایستاد

روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، بین ۱۲۴ شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو مقام سوم در رشته فرهنگ‌سازی را به خود اختصاص داد و با حضور وزیر نیرو مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، همزمان با همایش مدیران روابط‌عمومی صنعت آب و برق کشور از برگزیدگان اولین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های این صنعت با حضور اردکانیان، وزیر نیرو؛ هیأت داوران و مدیران عامل شرکت‌های برگزیده در سالن همایش وزارت نیرو تقدیر شد.

بنابر این گزارش در اولین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق، آثار ارسالی از ۱۲۴ روابط‌عمومی در ۱۳ بخش مورد ارزیابی قرار گرفت. دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان در رشته فرهنگ‌سازی مقام سوم را کسب نمود.

گفتنی است؛ لوح تقدیر و تندیس نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور از سوی وزیر نیرو به برگزیدگان این جشنواره اهداء شد.