تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به امور مشتریان بانک‌سپه

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به امور مشتریان بانک‌سپه مدیرعامل بانک‌سپه از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی و تسهیل امور مشتریان بانک خبر داد و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی برنامه اصلی بانک است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک‌سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان بانک‌سپه که با حضور اعضای هیأت‌مدیره، مدیران […]

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به امور مشتریان بانک‌سپه

مدیرعامل بانک‌سپه از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی و تسهیل امور مشتریان بانک خبر داد و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی برنامه اصلی بانک است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک‌سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان بانک‌سپه که با حضور اعضای هیأت‌مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد، اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک‌سپه آنچه که بانک را در فرازونشیب‌ها و سختی‌‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است. مدیرعامل بانک‌سپه خاطرنشان کرد: مدیران در گذر زمان متناسب با مسؤولیت‌های خود خدمت کرده و به افتخار بازنشستگی می‌رسند، لیکن آنچه ماندگار است بانک و مشتریان بانک است، لذا برای بانک بسیار مهم است که مشتریان، بانک‌سپه را بانک خود بدانند.