افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه برق‌رسانی در استان کردستان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه برق‌رسانی در استان کردستان   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۱هزار و ۶۴۹ میلیون ریال در استان کردستان در هفته دولت خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا […]

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه برق‌رسانی در استان کردستان

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۱هزار و ۶۴۹ میلیون ریال در استان کردستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: افتتاح این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت، نشان از رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مردم است که در سایه تلاش همه‌جانبه پرسنل زحمتکش این شرکت کسب گردیده است.

وی در ادامه اذعان داشت: از ۶۷ پروژه مذکور، ۶۱ پروژه مربوط به طرح‌های برق‌رسانی است که در شهر سنندج چهار پروژه، قروه ۱۵ پروژه، سقز هفت پروژه، دیواندره چهار پروژه، مریوان چهار پروژه، بیجار پنج پروژه، بانه ۱۲ پروژه، سروآباد سه پروژه و کامیاران هفت پروژه جمعاً ۶۱ پروژه در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لهونیان درخصوص پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز بیان داشت: دو پروژه در شهرستان بانه، دو پروژه در شهرستان قروه و دو پروژه در شهرستان دهگلان در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به حجم پروژه‌های قابل افتتاح اشاره و بیان کرد: در مجموع این پروژه‌ها احداث دو هزار و ۳۹۹ متر کابل فشار ضعیف زمینی، احداث و نصب ۲۷ دستگاه پست هوایی، احداث ۵۰ هزار و ۴۷۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی، اصلاح ۳۸هزار و ۳۵۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث ۷۱۴۷ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و اصلاح ۲۹ هزار و ۲۰۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی از پروژه‌های افتتاح شده در سطح شرکت توزیع نیروی برق در ایام هفته دولت است.

لازم به ذکر است؛ از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به تأمین برق مجتمع ۲۲۸ واحدی مسکن مهر سپیده بهاران سنندج، تأمین برق شهرک بهارستان نایسر سنندج، برق‌رسانی به روستاهای کوخ بروژ؛ حمه کوژراو؛ صالح دیلان؛ خیرآباد، علی‌سرخ؛ صالح‌آباد و وزمانه و تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار روستاهای ماویان؛ شاهینی؛ چغابراله؛ بیار و احداث و نصب ۱۲۴۱ دستگاه چراغ روستایی در سطح استان و تبدیل ۴۳۰۰ متر سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستای دل و خیابان معلم در شهرستان سروآباد و احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی سطح شهرستان قروه و…اشاره کرد.