ذره‌بین خودرو‌های سیار آزمون آلایندگی پلیس روی خودرو‌های فاقد معاینه‌فنی

ذره‌بین خودرو‌های سیار آزمون آلایندگی پلیس روی خودرو‌های فاقد معاینه‌فنی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو‌های سیار تست کنار جاده‌ای و ثبت تخلف معاینه‌فنی با رویکرد کاهش آلودگی هوا در معابر پایتخت به‌کار گرفته می‌شوند. به گزارش مناقصه‌مزایده، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم رونمایی از سامانه خودرو‌های جدید تست کنارجاده‌ای و خودرو‌های سیار ثبت […]

ذره‌بین خودرو‌های سیار آزمون آلایندگی پلیس روی خودرو‌های فاقد معاینه‌فنی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو‌های سیار تست کنار جاده‌ای و ثبت تخلف معاینه‌فنی با رویکرد کاهش آلودگی هوا در معابر پایتخت به‌کار گرفته می‌شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم رونمایی از سامانه خودرو‌های جدید تست کنارجاده‌ای و خودرو‌های سیار ثبت تخلف معاینه‌فنی با اشاره به این نکته که موضوع مهم امروز تهران سلامت شهروندان است، گفت: سلامت شهروندان امروز در پایتخت در اثر آلایندگی خودرو‌‌‌ها در خطر است و از همین رو توجه ویژه‌ای به حوزه معاینه‌فنی خودرو‌‌‌ها شده است.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این نکته که ممکن است خودرو‌های سواری پس از اخذ معاینه‌فنی دچار نقص فنی شوند، افزود: خودرو‌های جدید تست کنارجاده‌ای این امکان را فراهم می‌کند تا در هر زمان و مکان خودرو‌های آلاینده مورد تست قرار بگیرند و اگر خودرو آنها آلاینده تشخیص داده شد برگه معاینه‌فنی خودرو از سوی پلیس باطل می‌شود و معرفی نامه‌ای به آنها داده می‌شود تا ظرف مدت ۱۰ روز خود را به ستاد معاینه‌فنی برای اخذ معاینه‌فنی جدید معرفی کنند.

 وی تأکید کرد: خودرو‌های سامانه سیار تست کنار جاده‌ای و ثبت تخلف معاینه‌فنی با همکاری شهرداری تهران تجهیز شده است که در سطح شهر اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.

 مهماندار در توضیح عملکرد خودرو‌های سیار ثبت تخلف معاینه‌فنی گفت: خودرو‌های دوربین‌دار سیار ثبت تخلف که امروز رونمایی شد این امکان را دارد که برچسب معاینه‌فنی خودرو را از پشت شیشه رصد و ثبت کند و با تبادل اطلاعات با سیمفا برای راننده فاقد برچسب معاینه‌فنی و یا خودرو‌هایی که تاریخ برچسب معاینه‌فنی آنها به اتمام رسیده برگه جریمه صادر شود.