خیز بورس انرژی برای فعال کردن ۷۰ کارگزاری

خیز بورس انرژی برای فعال کردن ۷۰ کارگزاری سیدعلی حسینی، مدیرعامل شرکت بورس انرژی ایران در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های کارگزاری عضو این شرکت، از برنامه عرضه هفتگی فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این بازار متشکل خبر داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بورس انرژی، در […]

خیز بورس انرژی برای فعال کردن ۷۰ کارگزاری

سیدعلی حسینی، مدیرعامل شرکت بورس انرژی ایران در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های کارگزاری عضو این شرکت، از برنامه عرضه هفتگی فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این بازار متشکل خبر داده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بورس انرژی، در این نامه آمده است: « عطف به نامه شماره ۳۶۹۳۲ مورخ ۱۳ مردادماه سال۹۸ مدیرعامل محترم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران (تصویر پیوست)، به استحضار می‌رساند به منظور توسعه و تقویت بازار فرآورده‌های هیدروکربوری مقرر گردید از این پس عرضه فرآورده‌های نفتی آن شرکت در بورس انرژی ایران براساس زمان‌بندی و به صورت هفتگی انجام پذیرد.

لذا مقتضی است؛ شرکت‌های کارگزاری عضو، ضمن توانمند‌سازی واحد‌های بورس انرژی خود، اقدامات و تمهیدات لازم را جهت جذب مشتریان بالقوه و بازاریابی گسترده اتخاذ کنند.»

این نامه در روز دو شنبه ۱۴ مردادماه به مدیران‌عامل ۷۰ شرکت کارگزاری عضو شرکت بورس انرژی ایران ابلاغ شده است.