در حال‌ گذار از شیوه ارتباط سنتی هستیم

مدیرعامل بانک ایران‌زمین  در حال‌ گذار از شیوه ارتباط سنتی هستیم مدیرعامل بانک ایران‌زمین گفت: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را درخصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و… ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفاء کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

مدیرعامل بانک ایران‌زمین

 در حال‌ گذار از شیوه ارتباط سنتی هستیم

مدیرعامل بانک ایران‌زمین گفت: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را درخصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و… ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفاء کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران‌زمین در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که ۹۷ درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد. در این بازدید‌ها عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران‌زمین با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال ‌گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالا بردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود. وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را درخصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و… ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.