رفع موانع در تهیه اقلام اصلی طرح توسعه میدان نفتی آذر

رفع موانع در تهیه اقلام اصلی طرح توسعه میدان نفتی آذر مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، گفت: خوشبختانه موانع موجود در راستای تهیه اقلام اصلی مورد نیاز طرح توسعه میدان مشترک نفتی آذر مرتفع شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، تورج دهقانی در جریان بازدید از مرکز فرآورش (CPF)، پست برق، پروژه‌ آب‌بند و پروژه […]

رفع موانع در تهیه اقلام اصلی طرح توسعه میدان نفتی آذر

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، گفت: خوشبختانه موانع موجود در راستای تهیه اقلام اصلی مورد نیاز طرح توسعه میدان مشترک نفتی آذر مرتفع شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، تورج دهقانی در جریان بازدید از مرکز فرآورش (CPF)، پست برق، پروژه‌ آب‌بند و پروژه انتقال آب از رودخانه چنگوله و همچنین چاه شماره ۱۰ میدان آذر، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح توسعه‌ای قرار گرفت.

وی در جلسه‌ مشترک با مدیران و پیمانکاران طرح توسعه میدان نفتی آذر، بیان کرد: خوشبختانه موانع موجود در راستای تهیه اقلام اصلی مورد نیاز توسعه این میدان مشترک نفتی مرتفع شده و با توجه به اهمیت این میدان مشترک به منظور رسیدن به سقف ظرفیت تولید، تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

میدان نفتی آذر در بلوک اناران، در دماغه کوه‌های زاگرس و در امتداد مرز ایران و عراق (جنوب غربی ایلام) بین شهرهای مهران و دهلران قرار گرفته است.