۲۷۸۲ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – تهیه متریال و اجرای عملیات لاستیک کاری

نوبت دوم  فراخوان مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره ۰۳۰/۹۸/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی  به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع مناقصه: تهیه متریال و اجرای عملیات لاستیک کاری […]

نوبت دوم

 فراخوان مناقصه

عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره ۰۳۰/۹۸/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی  به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع مناقصه: تهیه متریال و اجرای عملیات لاستیک کاری (تأمین و نصب دار بست، کندن لاستیک‌های قدیمی سطوح آماده سازی سطوح سند بلاست، اعمال لایه پرایمر، چسب کاری و اجرای لاستیک جدید) وسل‌های A/B 36001 V41 واحد CA شرکت پتروشیمی اروند واقع در کیلومتر ۱۰ جاده بندرامام خمینی (ره) به آبادان.

۲- نحوه و  محل  توزیع اسناد مناقصه: اسناد مناقصه همزمان به‌همراه اوراق ارزیابی‌کیفی از تاریخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۸ لغایت پایان وقت اداری ۲۶/۰۶/۱۳۹۸ به متقاضیان طبق شرایط مندرج در بند(( ۵ ))، به‌نشانی: استان خوزستان، شهرستان  بندر ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند ارایه میگردد.

۳-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره  حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند).

۴-مبلغ خرید اسناد مناقصه: بابت خرید اسناد مناقصه مبلغ  ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب مندرج در بند (۳) واریز و اصل فیش به امور حقوقی و پیمان‌ها تحویل می‌گردد.

۵- شرایط لازم و مدارک مورد نیاز جهت خرید و دریافت اسناد مناقصه:

·         تصاویر مصدق (اساسنامه شرکت، کد اقتصادی، شناسه ملی، آگهی تأسیس وآگهی آخرین تغییرات شرکت مندرج درروزنامه رسمی، گواهی صلاحیت خدماتی و ایمنی پیمانکاران،گواهی ثبت سامانه ثنا)

·          معرفی‌نامه

 ۶- معیارهای ارزیابی‌کیفی  و سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

۷- مبلغ برآوردی مناقصه: مبلغ برآوردی مناقصه در جلسه توجیهی به مناقصه‌گران اعلام می‌گردد.

۸-زمان جلسه توجیهی: جلسه توجیهی در تاریخ ۰۲/۰۷/۱۳۹۸ برگزار می‌گردد.

۹-زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی، پاکات( الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا پایان وقت اداری مورخ  ۰۷/۰۷/۱۳۹۸ می‌باشد.

۱۰- گشایش پاکات: از مناقصه‌گرانی که حداقل امتیاز لازم را از کمیته فنی بازرگانی کسب نمایند جهت گشایش پاکات دعـوت به‌عمـل می‌آید.

۱۱- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن‌های: ۵۲۱۲۶۴۷۵-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.