ضرورت ثبت شرکت‌های محلی در سامانه EP وزارت نفت

ضرورت ثبت شرکت‌های محلی در سامانه EP وزارت نفت چهارمین همایش مسؤولیت اجتماعی صنعت نفت با هدف تقویت نگاه تحلیل گرانه و عملیاتی و گزارش شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز درباره عملکرد در حیطه مسؤولیت اجتماعی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، در این مراسم مدیرعامل […]

ضرورت ثبت شرکت‌های محلی در سامانه EP وزارت نفت

چهارمین همایش مسؤولیت اجتماعی صنعت نفت با هدف تقویت نگاه تحلیل گرانه و عملیاتی و گزارش شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز درباره عملکرد در حیطه مسؤولیت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، در این مراسم مدیرعامل پالایشگاه که به عنوان نخستین سخنران پنل تخصصی حضور داشت طی سخنانی گفت: سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با فراهم‌آوری انرژی پاک، مأموریت پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شمار می‌آید که مستلزم مسؤولیت‌پذیری اجتماعی است.

سیدمجید منبتی افزود: درک مسؤولیت‌های اجتماعی و استقرار آن در همه برنامه‌های سازمان، تنها راه حصول حداکثر منافع سازمانی است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در سال  «رونق تولید» حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های داخلی است و وقتی مدیران شرکت‌های داخلی نسبت به تأسیس شعب خود در سرخس مبادرت ورزند سعی می‌کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیازهای پالایشگاه را از این شرکت‌ها تأمین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد: کل خرید و نیازهای پالایشگاه در حد معاملات کوچک و متوسط طبق مقررات و ضوابط اداری از سطح شهرستان سرخس صورت می‌پذیرد و این روند صعودی ادامه داد که امیدواریم امسال مجموع خرید کالا و خدمات از سطح شهرستان به حدود هزار میلیارد ریال برسد که گردش مالی بسیار خوبی برای جامعه پیرامونی ایجاد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌های محلی برای حضور در معاملات کوچک و متوسط باید در سامانه EP وزارت نفت ثبت گردند که طبق آموزش‌های ارائه شده، چندین شرکت در شهرستان در این سامانه ثبت‌نام نموده‌اند.

گفتنی است: در پایان این مراسم با توجه به عملکرد خوب و حضور فعال و چشمگیر پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی، تندیس نقره‌ای و لوح افتخار از سوی مقام عالی وزارت نفت به سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اهداء شد.