حمایت کوثر از پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو»

حمایت کوثر از پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» موسه اعتباری کوثر از پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» حمایت می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، رعایت اصول زیست‌محیطی در مؤسسه کوثر از طریق طراحی و توسعه به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز و خدمات سبز از برنامه‌های توسعه‌ای این مؤسسه در سال جاری است. یکی از راهکارهای اولیه […]

حمایت کوثر از پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو»

موسه اعتباری کوثر از پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» حمایت می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، رعایت اصول زیست‌محیطی در مؤسسه کوثر از طریق طراحی و توسعه به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز و خدمات سبز از برنامه‌های توسعه‌ای این مؤسسه در سال جاری است.

یکی از راهکارهای اولیه این نوع بانکداری حذف کاغذ و توسعه بانکداری الکترونیک جهت انجام عملیات بانکی است. بانکداری الکترونیک نظامی است که تولید کربن را کاهش داده و به حفظ و ترمیم محیط‌زیست کمک کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی نیز در نامه‌ای به شماره ٩٥/٦٦٣٨١ در ابتدای خردادماه امسال به مدیران عامل بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عضو شتاب دستور داده است که شعار سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در برگه‌های رسید دستگاه‌های خودپرداز منتشر کنند.

 

مؤسسه اعتباری کوثر نیز با تأکید و توجه بر بانکداری سبز و اقدام در این زمینه با درج شعار «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در برگه‌های رسید دستگاه‌های خودپرداز حمایت خود را از این پویش محیط‌زیستی اعلام نموده و بیش از پیش در جهت مسؤولیت‌های اجتماعی خود و متمایز‌سازی خدمات برای مشتریان تلاش خواهد کرد.