آغاز جشنواره حساب‌های دلسپرده بانک صادرات

آغاز جشنواره حساب‌های دلسپرده بانک صادرات بانک صادرات ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور رشد، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و احیای این سنت پسندیده در جامعه، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه را آغاز کرد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک با هدف ایجاد بستر مشارکت بیش‌تر هموطنان در امور عام‌المنفعه و ترویج […]

آغاز جشنواره حساب‌های دلسپرده بانک صادرات

بانک صادرات ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور رشد، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و احیای این سنت پسندیده در جامعه، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه را آغاز کرد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک با هدف ایجاد بستر مشارکت بیش‌تر هموطنان در امور عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه برگزاری بیست نهمین مرحله قرعه کشی بین حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در قالب جشنواره دلسپرده را در دستور کار قرارداده و برای برندگان این نوع حساب‌ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است. بانک متبوع منابع مربوط به سر فصل قرض‌الحسنه را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه سرفصل‌های همچون: تأمین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاه‌های تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی، واحد‌های مسکونی آسیب دیده از حوادث قهری به مصرف می‌رساند. که این اقدامات بانک نقش به‌سزایی در تأمین نیازمندیهای آحاد جامعه داشته است.