خدمات جدید اینترنت و همراه‎ بانک قرض‎الحسنه‎مهر

خدمات جدید اینترنت و همراه‎ بانک قرض‎الحسنه‎مهر پیرهادی، مدیر امور فن‌آوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از راه‌اندازی قابلیت استعلام شبا در نسخه جدید اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، قابلیت استعلام شبا در نسخه جدید نرم‌افزار اینترنت بانک و همراه بانک راه‌اندازی گردیده است. با استفاده از این قابلیت، همانند […]

خدمات جدید اینترنت و همراه بانک قرضالحسنهمهر

پیرهادی، مدیر امور فن‌آوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از راه‌اندازی قابلیت استعلام شبا در نسخه جدید اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، قابلیت استعلام شبا در نسخه جدید نرم‌افزار اینترنت بانک و همراه بانک راه‌اندازی گردیده است.

با استفاده از این قابلیت، همانند نرم‌افزار متمرکز بانکی (فرانگین)، کاربران می‌توانند از صحت اطلاعات شبای وارد شده با توجه به مشخصات دریافتی از پاسخ استعلام اطمینان حاصل نمایند.

امکان انتقال کارت به‌کارت شتابی از طریق نرم افزار همراه بانک

پیرهادی، مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از امکان انتقال کارت به‌کارت شتابی از طریق نرم افزار همراه بانک با قابلیت عدم ارایه رمز ورود در نسخه جدید خبر داد.

در نسخه جدید نرم افزار همراه بانک امکان «ورود بدون رمز» مهیا گردیده است.

با استفاده از این امکان، مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون فعال کردن و دریافت رمز عبور همراه بانک و فقط با استفاده از اطلاعات کارت بانکی می‌توانند از قابلیت‌های نرم افزار بهره‌مند شوند.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به سرویس کارت به‌کارت شتابی به سایر بانک‌ها، دریافت موجودی کارت، دریافت صورتحساب کارت، تغییر رمز اینترنتی کارت، انسداد کارت و غیره اشاره کرد.